خبرهای داغ:
روزبیانی در گفتگو با بسیج:

 جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق تا ۲۵ شهریور ماه تمدید شد

همدان-دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق از تمدید جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق تا ۲۵ شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۳۶
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

احمدرضا روزبیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور مصرف بهینه برق اظهار کرد: با توجه به استقبال هنرمندان و مشارکت‌کنندگان این جشنواره تا ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی افزود: جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق به میزبانی استان همدان در سه بخش حرفه‌ای، آماتور و داخلی (شرکت‌های وابسته به توانیر) برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق عنوان کرد: از جمله موضوعات این جشنواره می‌توان به «صرفه جویی در مصرف برق؛ نیاز امروز، ضرورت فردا»، «مصرف بهینه برق مشارکت در تامین رفاه عمومی»، «انرژی برق یک سرمایه ملی است، آن را هدر ندهیم»، «برق جریان زندگی است، بهینه مصرف کنیم»، «برق نعمت است، صرفه‌جویی فرصت است»، «فرهنگ مصرف بهینه را به فرزندانمان بیاموزیم»، «فرهنگ مدیریت مصرف یعنی استفاده بهینه از برق در ساعات اوج بار»، «تولید انرژی پاک، ضامن سلامتی و حفظ محیط زیست» و «با رعایت دمای ۲۴ درجه سانتیگراد آسایش در زندگی را تجربه کنید» اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های اعلامی به دبیرخانه جشنواره برای تسهیل در ارسال آثار که از طریق سایت www.festivalenergy.ir بود، علاقه‌مندان همچنین می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل bargh.behine.cartoons@gmail.com  ارسال کنند.

روزبیانی با بیان اینکه ارسال آثار باید از طریق یکی از دو روش ذکر شده انجام گیرد، گفت: شرکت کنندگان حتماً باید فرم شرکت و مشخصات فردی را به همراه آثار خود نیز ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوری آثار نیز روز ۲۶ شهریور ماه آغاز می‌شود و مهلت اعلامی ارسال آثار از سوی دبیرخانه جشنواره قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات